Συχνές Ερωτήσεις για διάφορες υπηρεσίες
Συχνές Ερωτήσεις για διάφορες  υπηρεσίες
  • 1)Τί πρέπει να κάνω αν έχασα το κινητό μου;


Αν έχασες ή σου έκλεψαν το τηλέφωνο, ενημέρωσέ μας άμεσα στο 2104181218  ώστε να μπορέσουμε να ενεργοποιήσουμε φραγή στη SIM σου και να σε προστατέψουμε έτσι από ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό σου. Αν η απώλεια είναι οριστική, μπορείς να απευθυνθείς σε κατάστημα Vodafone, ώστε να προμηθευτείς μία νέα κάρτα SIM και να επανασυνδέσουμε τον αριθμό σου σε αυτήν, καθιστώντας τη SIM που εκλάπη ανενεργή.
Αν στη συνέχεια βρεις το τηλέφωνό σου, μπορείς να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone και να ζητήσεις την άρση της φραγής.

  • 2) Τί πρέπει να κάνω όταν το τηλέφωνο μου ζητάει PIN ή PUK;


Όταν αγόρασες την κάρτα SΙΜ, υπήρχαν οι πληροφορίες PIN & PUK στη συσκευασία. Σε περίπτωση που έχουν χαθεί αυτά τα στοιχεία θα χρειαστεί να καλέσεις στις Ελληνικές Ραδιουπηρεσίες  για να σου δωθεί το PUK και στη συνέχεια εσύ να ορίσεις το νέο σου PIN.

  • 3)Πώς μπορώ  να ενεργοποιήσώ την αναγνώριση κλήσεων ή την απόκρυψη του αριθμού μου;

Η αναγνώριση κλήσεων είναι ενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές της Vodafone δωρεάν από την αρχή της σύνδεσης. Απόκρυψη αριθμού μπορείς να ενεργοποιήσεις επιλεκτικά για μια κλήση πληκτρολογώντας τον κωδικό #31# πριν τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις.Αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω της συσκευή σου, μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, ενώ αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω δικτύου μπορείς να καλέσεις στις Ελληνικές Ράδιουπηρεσίες.

  • 4)Πού μπορώ να βρώ τις ρυθμίσεις για την συσκευή μου;

Αν η συσκευή σου αγοράστηκε από κατάστημα Vodafone, είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν ήδη εγκατεστημένες όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις. Σε περίπτωση που δεν έχεις τη δυνατότητα να στείλεις MMS ή να κάνεις χρήση Internet, μπορείς να καλέσεις δωρεάν 1399 και να σου αποσταλούν οι αντίστοιχες ρυθμίσεις με SMS (ισχύει για ορισμένες συσκευές).

  • 5)Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ή ν' απενεργοποιήσω την χρήση δεδομένων στο κινητό μου;

Απευθύνεσαι στις Ελληνικές Ράδιουπηρεσίες .

  • 6)Τί σημαίνει ελάχιστος χρόνος χρέωσης και τί ογκοχρέωση;

Ελάχιστος χρόνος χρέωσης είναι η μικρότερη διάρκεια που χρεώνεσαι κάθε φορά που κάνεις μια κλήση. Ογκοχρέωση ορίζεται η χρέωση των δεδομένων που καταναλώνονται από το κινητό σου ή τον υπολογιστή σου. Η μονάδα μέτρησης του όγκου δεδομένων είναι το KB. Για όλα τα προγράμματα συμβολαίου (συμπεριλαμβανομένου του Vodafone Καρτοπρογράμματος & Vodafone Εταιρικού Καρτοπρογράμματος) για ιδιώτες και επαγγελματίες, η χρέωση κλήσεων ομιλίας και βιντεοκλήσεων προς εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας γίνεται ανά δευτερόλεπτο, ενώ η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης ανά κλήση είναι τα 60 δευτερόλεπτα.

  • 7)Αν κάποιος με καλεί με απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιός είναι;

Υπάρχει η δυνατότητα άρσης απορρήτου πάντα με βάσει τα νομικά πλαίσια που ορίζει η νομοθεσία.

  • 8)Πώς μπορώ να βρώ το τελευταίο firmware για την συσκευή μου;

Firmware δίνουν μόνο οι κατασκευάστριες εταιρίες και έτσι αντίστοιχα τα updates γίνονται μέσα από τις επίσημες ιστοσελίδες τους ή τα PC Suites που συνοδεύουν τις συσκευές τους. Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον κατασκευαστή της συσκευής σου για να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες.

  • 9)Τί θα πρέπει να προσέξω όταν βρεθώ κοντά σε παραμεθόριο περιοχή;

Σε περίπτωση που έχεις ενεργοποιημένη την υπηρεσία της περιαγωγής στην γραμμή σου καλό θα είναι να την απενεργοποιήσεις, καθώς αν στη συσκευή σου έχεις επιλέξει αυτόματη επιλογή δικτύου, υπάρχει η πιθανότητα να συνδεθείς με το ξένο δίκτυο και να χρεωθείς χρήση περιαγωγής. Η δυνατότητα απενεργοποίησης της περιαγωγής γίνεται από εμάς  κατόπιν αιτήματος, ενώ και οι περισσότερες συσκευές σου παρέχουν τη δυνατότητα να ακυρώσεις την αυτόματη επιλογή δικτύου και να επιλέξεις χειροκίνητα το δίκτυο της Vodafone.Εάν κατά το διάστημα αυτό πραγματοποιήσεις ή δεχθείς κλήση, θα χρεωθείς σύμφωνα με τις αντίστοιχες χρεώσεις περιαγωγής που ισχύουν για το ξένο δίκτυο. Μπορείς να διαπιστώσεις ότι βρίσκεσαι σε περιαγωγή παρατηρώντας ότι στην οθόνη του κινητού σου δεν αναγράφεται το δίκτυο της Vodafone αλλά κάποιο άλλο όνομα ξένου δικτύου. Επίσης συνήθως στην περίπτωση αυτή λαμβάνεις και γραπτό μήνυμα από το ξένο δίκτυο με σχετικές πληροφορίες. Για να αποφύγεις τη σύνδεση με δίκτυο γειτονικής χώρας μπορείς να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις δικτύου του κινητού σου, χειροκίνητα το δίκτυο της Vodafone-GR.

  • 10)Τί θα πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίζω πρόβλημα κάλυψης δικτύου;

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις  ή καλώντας στο 13830 για να ελέγξουμε αν υπάρχει κάποιο γενικευμένο πρόβλημα στην περιοχή σου και πως μπορεί να επιλυθεί. Αν πρόκειται για κάποιο μεμονωμένο χώρο όπως για παράδειγμα σε κάποιο υπόγειο η Vodafone παρέχει την πρωτοποριακή λύση Vodafone Full Σήμα η οποία βασίζεται στην τεχνολογία 3G femtocell και εγγυάται 100% 3G σήμα ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει καθόλου, χρησιμοποιώντας την ADSL internet σύνδεση του σπιτιού ή του γραφείου σου.

  • 11)Υπάρχει τρόπος στο κινητό μου να μην δέχομαι κλήσεις με απόκρυψη αριθμού;

Υπάρχει η δυνατότητα απόρριψης κλήσεων με απόκρυψη μέσω της υπηρεσίας  Απόρριψης Εισερχομένων Κλήσεων με Απόκρυψη.