ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ

Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;

Η πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα (Visa και MasterCard) είναι απόλυτα ασφαλής, ενώ ταυτόχρονα η προσθήκη του ποσού στο πιστωτικό υπόλοιπο του χρήστη γίνεται άμεσα. Ο χρήστης που επιλέγει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα οδηγείται σε ασφαλή διακομιστή της EVERYPAY Α.Ε. Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή πάρει έγκριση, το ποσό πιστώνεται στο πιστωτικό του υπόλοιπο στην HRS Mobile Στη συνέχεια, ειδοποιείται για την έκβαση ή μη της συναλλαγής. Η HRS Mobile δεν αποθηκεύει σε καμία περίπτωση τα στοιχεία της κάρτας σας. Η διαχείριση και επεξεργασία τους γίνεται αποκλειστικά στο ασφαλές περιβάλλον της EVERYPAY Α.Ε. που αποτελεί αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και εφαρμόζει όλους τους κανόνες ασφάλεια συναλλαγών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS.

Πρόσθετες πληροφορίες – Επεξηγήσεις
α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική κάρτα;
Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δεν γίνεται απευθείας στην HRS Mobile, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή της EVERYPAY A.E..
β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;
Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.
γ) Τι γίνεται αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά).
Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

Τι μου κοστίζει ;

Οι συναλλαγές με πιστωτική / χρεωστική κάρτα είναι ανέξοδες.

Τι είναι η εντολή επιστροφής χρημάτων;

H HRS Mobile στέλνει αίτημα προς τον φορέα EVERYPAY, στο οποίο αιτείται την επιστροφή χρημάτων για κάποια συγκεκριμένη συναλλαγή, ενδέχεται η εντολή να διαρκέσει έως και 24 ώρες.

 

Πότε θα εμφανιστεί η κίνηση επιστροφής (refund) στο λογαριασμό μου;

Η οποιαδήποτε κίνηση επιστροφής ενδέχεται να μην εμφανιστεί αμέσως στον αναλυτικό λογαριασμό. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να διαρκέσει από λίγα λεπτά έως και λίγες ώρες. Αυτό συμβαίνει, διότι οι κινήσεις επιστροφής ελέγχονται εις διπλούν από τον φορέα.

 

Σε ποιες περιπτώσεις οι συναλλαγές μου απορρίπτονται;

Ο πιο συνηθισμένος λόγος απόρριψης συναλλαγών είναι η λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας. Εάν τα στοιχεία είναι σωστά, τότε πιθανότατα υπάρχει κάποιος εξωτερικός περιορισμός που δε σας επιτρέπει να προχωρήσετε με τη συγκεκριμένη κάρτα. Εάν το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει μήνυμα απόρριψης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να το εξετάσουμε περαιτέρω και να σας ενημερώσουμε σχετικά. Η διαδικασία πληρωμής ξεκινά με την ορθή καταγραφή του 25ψήφιου ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής (RF).

 

Ποιες κάρτες υποστηρίζονται από το σύστημα πληρωμών της EVERYPAY;

Υποστηρίζονται VISA, MasterCard, Maestro, Diners & Discover, είτε χρεωστική είτε πιστωτική κάρτα.